Complimenten & klachten



Uw mening is belangrijk voor ons, of het nu gaat om een compliment of een klacht. We nodigen u uit uw feedback te delen, zodat we blijven werken aan een omgeving waar iedereen zich thuis voelt en de best mogelijke zorg ontvangt. Uw stem telt en we nemen elke opmerking serieus. 

Uw waardering is belangrijk voor ons

We zijn blij wanneer u uw waardering voor onze zorg en dienstverlening vertelt. Complimenten geven ons motivatie om ons werk met passie en toewijding voort te zetten. Wilt u een positieve ervaring delen of een medewerker in het zonnetje zetten? Laat het ons weten door het onderstaande formulier in te vullen. Uw complimenten worden zeer gewaardeerd en helpen ons om de kwaliteit van onze zorg te behouden en versterken.

 

Complimentenformulier

Klacht? Laat het weten!

U komt op deze pagina terecht omdat u niet helemaal tevreden bent, er zit u iets dwars. U moet weten dat u bij Nusantara altijd van harte welkom bent. Leren is een kernwaarde van onze organisatie en daarom willen wij graag dat u uw klacht met ons deelt, zodat wij daar van kunnen leren en onze zorg en welzijn kunnen verbeteren. 

 

Alle klachten zijn welkom. Of het nu gaat om een situatie die mis is gelopen met een werknemer van Nusantara of u vindt dat een ruimte niet schoon genoeg is. Laat het weten. 

Wat is voor u de juiste route?

Bekijk de mogelijkheden hiernaast of bekijk onze klachtenprocedure.

Dit kunt u direct doen

  • Bespreek uw klacht eerst met de betrokken medewerker of de eerst verantwoordelijke verzorgende (EVV’er). Soms is een goed gesprek voldoende.
  • Komt u er samen niet uit?
    Dan kunt u terecht bij de locatiemanager. Deze neemt de klacht in behandeling en zoekt samen met u naar een oplossing. Om te leren van klachten wordt uw klacht daarnaast geregistreerd door de EVV’er en/of de locatiemanager.
  • Komt u er niet uit via bovengenoemde punten? Dan kunt u een beroep doen op de klachtenfunctionaris. Zij informeert u over de klachtenregeling en bemiddelt tussen u en Nusantara.
    Zie hieronder de contactgegevens van Elsbeth Leppink.

Klachtenfunctionaris

Neem contact op met Elsbeth Leppink

Elsbeth is een onafhankelijke klachtenfunctionaris
(en dus niet in dienst bij Nusantara), voor laagdrempelige klachtbehandeling. Elsbeth kan u informeren, advies geven en bemiddelen. Zij heeft geen oordeel over de klacht zelf. Voor de klachtenprocedure, zie onze klachtenregeling (boven).

 

Mevrouw Elsbeth Leppink

Telefoon | 06 5388 5459
ElsbethLeppink@Adviespuntzorgbelang.nl

 

 

Cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang

De Wet zorg en dwang (Wzd) regelt dat cliënten met een psychogeriatrische aandoening (zoals dementie) recht hebben op een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon (CVP). Elke cliënt/vertegenwoordiger die onder de reikwijdte van de Wzd valt kan terecht bij de clientvertrouwenspersoon CVP Wzd. Onvrijwillige zorg of een onvrijwillige opname heeft gevolgen voor de vrijheid. De CVP ondersteunt en geeft informatie bij vragen die daarbij ontstaan. Ook geeft de CVP ondersteuning bij problemen rond de opname of het verblijf in de zorgorganisatie en in het doorlopen van de klachtenprocedure. 


Via de recepties van Patria en Rumah Saya is meer informatie beschikbaar. Lenny van der Heijden is CVP voor locatie Bussum en Gyöngyvér Fleuren voor locatie Apeldoorn (Ugchelen). Hun gegevens vindt u hieronder.

Cliëntvertrouwenspersonen

Locatie Apeldoorn

Mevrouw Gitta Keijzer

Telefoon | 06 10 09 15 08

gittakeijzer@zorgbelangcvp.nl

Locatie Bussum

Mevrouw Lenny van der Heijden

Telefoon | 06 40 36 39 91

L.vanderHeijden@zorgstem.nl